Dainininkė Greta Jančytė-GJan pradėjo išskirtinių akustinių koncertų seriją. Pasirodymai buvo intriguojančiai pavadinti „Miegamasis“ ir žadėjo būti intymiausiais iš visų buvusių.

Intriga ir pažadas suveikė – Kauno nacionalinio dramos teatro salė buvo pilnutėlė, o į artėjančius „Miegamojo“ koncertus sostinėje bilietai tirpsta tokiu greičiu, kad prireikė net trijų papildomų pasirodymų. Klaipėdoje į vienintelį koncertą taip pat jau parduodami paskutiniai bilietai.

Kas gi laukė Kauno publikos, kuri pirmoji pravėrė paslaptingo GJan „miegamojo“ duris? O gi paslaptingo grožio GJan pasaulis tiek akims, tiek ausims.

GJan pravėrė „miegamojo“ duris: pradėjo išskirtinių akustinių koncertų seriją
@Asmeninio albumo nuotr.

Pirmas grožis atiteko akims. „Miegamojo“ scenografija – estetiška, subtili ir smulkmeniškai apgalvota. Centrinė dekoracija – lengvute užuolaida plevenanti arka – galėjo simbolizuoti miegamojo langą arba… tiesiog vartus į kitą dimensiją. Augalų gausa piršo mintį, kad tai tarsi naktinis sodas, kurį užlieja paslaptingos šviesos. O tarp jų įsikūręs fortepijonas gana rimtai deklaravo, kad koncertas bus klasiškas (labiau nuo angliško žodžio „classy“). Nors duoklė klasikai irgi buvo atiduota: mažų mažiausiai – juoda ir balta GJan suknele, kurios galėtų pavydėti ir operos primadonos. Net oras koncerte atrodė, o gal ir buvo, ypatingas.

Žinoma, aplinka, šviesos, dekoracijos prideda jausmo stebint koncertą, tačiau muzika yra tai, kas priverčia scenos grožį ryškiausiai žibėti. Ir muzikos lauke su GJan nedaug Lietuvos atlikėjų galėtų varžytis. Glostantis tembras, balso valdymo lengvumas ir be vargo atpažįstama dainavimo maniera iki smulkiausių niuansų buvo girdimi šiame akustiniame pasirodyme, kuriame fortepijonu virtuoziškai akompanavo Kasparas Meginis, violončele pritarė Justas Kulikauskas.

Aštuoniolika gerai žinomų GJan kūrinių, K.Meginio ir antrosios GJan dueto pusės Roko Jansono sukurtų aranžuočių dėka, suskambo itin švariai ir išgrynintai. „Šiandien negaliu pasislėpti nei už triukšmingos aranžuotės, nei už savo įprastos pašėlusios grupės, kurią esate įpratę matyti su manimi scenoje“, – sakė GJan, dar prieš pasirodymą pavadinusi akustinius koncertus „nuogais“.

GJan gali pasigirti ir ilgamečių ištikimiausi gerbėjų rateliu. Nedaug atlikėjų šiais laikais turi klausytojus, kurie stengiasi nepraleisti nė vieno pasirodymo. Ir dabar išdidžiai prisipažino, kad jau turi nusipirkę bilietus ir į Vilnių, ir į Klaipėdą.

Ankstesnis straipsnisMantas Jankavičius ir šou „Rhapsody Recomposed“ skambės Palangoje
Kitas straipsnisMantas Vygantas ir Jolanta Naruševičiūtė grįžta į Lietuvą: „Jaudinamės taip, tarsi eitume prie altoriaus”

Palikite atsiliepimą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia